On taas vuotuisen HubSpot Inbound- konferenssin aika. HubSpot'lla on tapana tehdä julkistuksia konferenssin aikana. Olemme tottuneet odottamaan mullistavia uusia ominaisuuksia HubSpotin marrkinointiohjelmistoon. Tällä kerralla kaikki odotukset ylittyivät kirkkaasti.
Tämän päivän sisällönhallintajärjestelmien (CMS) ongelma
Ongelma useimmissa nykyisissä sisällönhallintajärjestelmissä on se, että ne keskittyvät enemmän sisältöön kuin sitä kuluttavaan henkilöön. Voit luoda komean sivuston, mutta lopulta, sivusto on melko staattinen. Sivustolla kävijät eivät ole staattisia. He käyttävät sisältöäsi useista eri laitteista. He tulevat useista eri kanavista. Ja ehkä kaikkein tärkeintä, kun kokemus yrityksestäsi kasvaa, heidän tarpeensa ja kiinnostuksesta muuttuvat. HubSpot halusi rakentaa sisällönhallintajärjestelmän, joka on optimoitu ihmisille, ei anonyymeille sivukatseluille.
HubSpotin ratkaisu = COS, pähkinänkuoressa
COS = Content Optimization System on ensimmäinen yhdistetty verkkosivu-, blogi-, ja laskeutumissivusysteemi, joka tunnistaa kävijöiden yksilölliset tarpeet ja optimoi sisällön kullekin henkilölle. Se on automaattisesti mobiilioptimoitu, täysin integroitu kaikkiin markkinointikanaviin ja sopeutuu liidiesi ja asiakkaittesi muuttuviin tarpeisiin.
Liikkuvuuteen optimoitu: COS sopeuttaa sisällön automaattisesti päätelaitteeseen sopivaksi olipa se sitten pöytätietokone, kannettava, tablettitietokone tai älypuhelin. Tätä ominaisuutta kutsutaan responsiivisuudeksi. Aikaisemmin sen saavuttamiseksi on tarvittu erillistä ohjelmointia.
Integroitu: Ainutlaatuista HubSpotissa on sen integroituneisuuden taso. Kaikki markkinointityökalut sisältötyökaluista sosiaaliseen mediaan ja markkinointiautomaatioon sekä analytiikkaan toimivat saumattomasti yhteen ja ne on kaikki yhdistetty kontaktitietokantaan. Tämä ominaisuus mahdollistaa liidiesi kiinnostuksen kohteiden ja vuorovaikutuksen koko historian tarkastelun sekä personoinnin läpi koko markkinoinnin.
Personoitu: COS mahdollistaa verkkosivujen personoinnin kävijän mukaan. Nyt pienelläkin yrityksellä on mahdollisuus luoda verkkosivuilla vierailijoille erilainen kokemus sen mukaan, missä ostoprosessin vaiheessa vierailija on tai minkälaista vuorovaikutusta vierailija on käynyt.
Moduloitu: COS tuo mukanaan aivan uudenlaisen tavan luoda verkkosivuja. Se on täysin modulaarinen, joten kullekin sivulle voi sisällön sijoittaa vapaasti haluamallaan tavalla. Sivun voi siten luoda vähän samaan tyyliin kuin PowerPointissa; kuvat ja toimintaan ohjaavat elementit sekä tekstialueet voi sijoitella vapaasti. Kaikki tämä tapahtuu "vedä-ja-pudota"- periaatteella, joten sivun voi luoda ilman minkäänlaisia ohjelmointitaitoja. Toki edelleen voidaan käyttää erilaisia valmispohjia, jotka noudattelevat yrityksen graafisia ohjeita.
Tosi nopea: HubSpot käyttää uskomattoman nopeaa ja turvallista sisällönjakoverkkoa COS'ia varten varmistaaksen, että se latautuu nopeasti ja näyttää hyvältä eri päätelaitteissa. Heinäkuussa HubSpot'in käyttäjä Yottaa laittoi HubSpotin testiin 7 muun sisältöalustan kanssa kuten Wordpress, Drupal ja Joomla. Kuten oli odotettavissa, HubSpot pesi koko joukon.
Katso, miltä COS'illa tuotettu sama verkkosivu näyttää eri päätelaitteissa.
Varaa aika ilmaiseen HubSpot demoon